Discovery Sport Forum banner
41 - 59 of 59 Posts
Dziękuję za podzielenie się swoim doświadczeniem.

To doradca serwisowy dealera poinformował mnie o zablokowaniu systemu i poprosiłem o dalszą dokumentację techniczną. Zobaczymy się ponownie pod koniec tygodnia i mam nadzieję, że otrzymam więcej odpowiedzi.

Nigdy wcześniej nie otrzymałem ostrzeżenia o niskim stanie naładowania akumulatora. Wygląda więc na to, że mój akumulator po prostu nie może przekroczyć progu napięcia, aby funkcja start-stop działała.
 
Mój system start/stop nie działa od 2 miesięcy. Podłączyłem akumulator do ładowarki na noc i teraz działa. Już wcześniej zlecałem Land Roverowi sprawdzenie tego. Ładują mój akumulator i mówią mi, że wszystko jest w porządku. Wydaje mi się, że leczą objawy, a nie problem. Pytanie brzmi, dlaczego akumulator nie pozostaje naładowany wystarczająco, aby utrzymać działanie systemu start/stop.

Nie jeżdżę zbyt często na długie trasy. Mieszkam mniej niż milę od autobusu dojeżdżającego do pracy. Raz w tygodniu jeżdżę do pracy, co daje 80 mil w obie strony. Myślę, że jeżdżę mniej niż 125 mil tygodniowo. Czy problem może polegać na tym, że nie jeżdżę wystarczająco dużo, aby utrzymać akumulator w pełni naładowany?
 
Mój system start/stop nie działa od 2 miesięcy. Podłączyłem akumulator do ładowarki na noc i teraz działa. Już wcześniej zlecałem Land Roverowi sprawdzenie tego. Ładują mój akumulator i mówią, że wszystko jest w porządku. Wydaje mi się, że leczą objawy, a nie problem. Pytanie brzmi, dlaczego akumulator nie pozostaje naładowany wystarczająco, aby system start/stop działał.

Nie jeżdżę zbyt często na długie trasy. Mieszkam mniej niż milę od autobusu dla dojeżdżających do pracy. Raz w tygodniu jeżdżę do pracy, co daje 80 mil w obie strony. Myślę, że jeżdżę mniej niż 125 mil tygodniowo. Czy problemem może być to, że nie jeżdżę wystarczająco dużo, aby akumulator był w pełni naładowany?
Wygląda na to, że mój dealer ładował mój akumulator zamiast "resetować system", aby umożliwić działanie start/stop.

Ile lat ma Twój samochód? Mój samochód ma prawie 3 lata, więc mogą powiedzieć, że akumulator wymaga wymiany. Czy wymienią akumulator w ramach gwarancji?
 
Mam problemy z automatycznym uruchamianiem/zatrzymywaniem mojego samochodu od pierwszego dnia. Działało to przez około miesiąc, a potem przestawało działać. Za każdym razem, gdy go oddaję, resetują moduł bramki i ładują akumulator i odsyłają mnie. Właśnie oddałem samochód z powrotem z tym samym problemem i mówią mi, że to dlatego, że moja kamera samochodowa jest podłączona i rozładowuje akumulator.

Mam podłączoną kamerę samochodową do jednego z portów USB, ale wyłącza się ona po wyłączeniu samochodu. Z tego co wiem, port USB nie jest zasilany po wyłączeniu samochodu. Czy ktoś może to potwierdzić? Później przeprowadzę test, aby sprawdzić, czy mogę dowiedzieć się, czy płynie przez niego jakieś napięcie. Mam przeczucie, że po prostu mnie oszukują. Mam nadzieję, że następnym razem będę mógł wrócić i poprosić ich o wymianę akumulatora.
 
Również podczas hamowania alternator przechodzi w tryb pełnego ładowania, aby odzyskać część ładunku.
 
Mam ten sam problem z moim Range Roverem w pełnym rozmiarze z 2015 roku. Samochód objęty gwarancją CPO, ale dealer mówi mi, że jest to spowodowane usterką w skrzynce bezpieczników, która jego zdaniem nie jest objęta gwarancją. Nie wierzę w to. Nigdy tak naprawdę z tego nie korzystałem, ale jeśli technologia tam jest i nie działa, wpływa to na wartość samochodu. Omówię to z LandRover corporate. Nie zapłacę 1500 dolarów, które dealer chce za naprawę.
 
Mój (2015 HSE) nigdy nie działał dłużej niż przez drugi miesiąc. Wspominałem o tym podczas każdego serwisu, a następnego dnia przestał działać.

Problemem jest akumulator. Wydaje się, że akumulator rozładowuje się trochę po wyłączeniu silnika. Nie jeździłem Disco przez miesiąc i akumulator był kaput. Wymieniłem akumulator dwa razy, raz w ramach gwarancji, a ostatni na własny koszt. Jeśli możesz trzymać go cały czas na ładowarce podtrzymującej, to by działało. Ja nie mogę.

Mój disco ma dopiero 25 000 km na liczniku.

Właściwie wolę nie mieć automatycznego start-stop, mimo że mała lampka wydaje się myśleć, że działa.

Technicy wiedzą, że zawsze zawodzi.

Powodzenia.
 
Cześć

Mój 2017 HSE ma zaledwie kilka miesięcy i teraz funkcja auto start/stop nie działa. Samochód jest wystarczająco ciepły, na zewnątrz nie jest zimno. Brak klimatyzacji ani podgrzewanych/chłodzonych siedzeń. Żadne radio ani Bluetooth nie są włączone i nie działa. Zasadniczo powinno działać. Zdecydowanie jest aktywowane. Spróbuj włączyć/wyłączyć. Kiedyś działało cały czas.

Jakieś sugestie, zanim zaniosę to do sprawdzenia?
Dzięki!
JMH
 
Cześć

Mój model HSE z 2017 roku ma zaledwie kilka miesięcy i teraz funkcja auto start/stop nie działa. Samochód jest wystarczająco ciepły, na zewnątrz nie jest zimno. Brak klimatyzacji ani podgrzewanych/chłodzonych siedzeń. Żadne radio ani Bluetooth nie są włączone i nie działa. Zasadniczo powinno działać. Zdecydowanie jest aktywowane. Spróbuj włączyć/wyłączyć. Kiedyś działało cały czas.

Jakieś sugestie, zanim oddam go do sprawdzenia?
Dzięki!
JMH
Witaj,
miałem ten sam problem z moim HSE z 2016 roku. Z pojazdem wszystko w porządku, wystarczy, że następnym razem, gdy pójdziesz do serwisu, poprosisz technika o zresetowanie (ponowne uruchomienie) programu. Mój samochód działał po ponownym uruchomieniu oprogramowania.
 
2016 Disco, kupiony w 2016 roku z przebiegiem 10 tys. mil. Start/stop przestał działać po pierwszym roku. W 2017 roku, przy przebiegu 20 tys. mil, zabrałem go do serwisu i powiedziałem dealerowi o start/stop. Powiedzieli, że 'akumulator się psuje'.

Nadal mam ten sam akumulator, ale od początku marca (praca zdalna), ograniczone użytkowanie, komunikat o niskim poziomie naładowania akumulatora pojawia się częściej.

Sobota rano - komunikat o niskim poziomie naładowania akumulatora/uruchomienie samochodu. Kupiłem akumulator H7 AMG w O'Reilly's na wszelki wypadek ($210), przejechałem 350 mil. 200 mil po rozpoczęciu podróży, wyświetlacz się wyłączył/ponownie uruchomił podczas jazdy. Zatrzymano się, aby zatankować, brak komunikatu, po 350 milach, wyłączył się, brak komunikatu.
Niedziela rano - brak komunikatu, uruchomił się bez problemu. Przejechałem 350 mil, wyłączyłem na stacji benzynowej, brak komunikatu.
Zamierzam zobaczyć, co się stanie przez resztę tygodnia, nie jeżdżę dużo.
 
moje nie działało od czasu, gdy dostałem samochód -

dostałem wszystkie standardowe wymówki - moja teoria jest taka, że ​​albo moduł bramy, albo jakiś moduł sterowania pozostaje włączony po wyłączeniu samochodu. To wystarczająco rozładowuje akumulator, aby zahamować technologię start/stop, ale nie na tyle, aby ostrzec Cię, że masz niski poziom naładowania akumulatora..

Jest około 30 dziwnych parametrów, które należy sprawdzić, zanim zadziała start/stop -

Problem polega na tym, że kiedy ci faceci sprawdzają Twój samochód u dealera, wyłączają wszystkie modyfikacje, takie jak automatyczne światła, automatyczne wycieraczki, klimatyzacja, podgrzewane fotele itp. itd... a następnie resetują system monitorowania akumulatora i o dziwo start/stop działa. Jak tylko wyjedziesz od dealera i włączysz te systemy ponownie - nie działa...

Podsumowując, start/stop może zaoszczędzić 50 USD rocznie na paliwie - więc moim zdaniem nie warto, ale to zasada, samochód jest wyposażony w tę technologię i powinien działać zgodnie z przeznaczeniem.. Samochód mojej żony ma o wiele więcej technologii niż Disco, nigdy nie miałem problemu z niedziałającym start/stop z wszystkimi modyfikacjami.
Cześć, właśnie kupiłem DS i automatyczny start-stop nie działał nawet z w pełni naładowanym akumulatorem, więc wrócił do dealera, kiedy dostałem samochód z powrotem (teraz wszystko działa), powiedziano mi, że potrzebuje aktualizacji oprogramowania.
Myślałem, że kupując używany samochód od głównego dealera, najpierw by to wszystko sprawdzili..
To mój pierwszy Land Rover po 32 latach posiadania samochodów Mercedes Benz... ummm...... bez problemów, ostatni samochód 188 000 mil i wciąż idealny.
 
Miałem problemy z niedziałającym systemem start/stop. Warto kupić skaner, taki jak Autel AP200, który jest genialny i pokaże blokadę start/stop w danych na żywo w module GWM (Gateway module).
Początkowo miałem 2 usterki w GWM, które były wyświetlane na moim poprzednim skanerze (iCarsoft), ale nie mogłem ich usunąć. Ponieważ samochód został niedawno zakupiony, zabrałem go z powrotem do dealera w celu sprawdzenia. Wspomnieli o tych samych usterkach, ale powiedzieli, że nie wpływają one na działanie start/stop i że będę musiał udać się do dealera Land Rovera, aby to sprawdzić (nie sądzę !!). Wtedy kupiłem skaner Autel, ponieważ miał możliwość zresetowania monitora baterii. Pozwoliło mi to na usunięcie kodów błędów w module Gateway i zresetowanie QCCM, który kontroluje system HVAC w połączeniu z systemem start/stop w celu zmniejszenia poboru prądu z akumulatora. System start/stop działał wtedy dobrze.
Jednak po kilku miesiącach przestał ponownie działać. Tym razem na skanerze nie było żadnych błędów, więc podejrzewałem, że akumulator może być uszkodzony. Został on należycie wymieniony i zresetowano BMS (monitor baterii). Start/stop znowu działał... przez chwilę.
Po kilku miesiącach, zgadłeś, znowu brak start/stop. Podłączyłem skaner (Autel) i w danych na żywo pokazywał blokadę jako zbyt niskie natężenie prądu rozruchowego na zimno. Nie powinno tak być w przypadku fabrycznie nowego akumulatora, więc podejrzewałem, że BMS może być uszkodzony.
Wymieniłem teraz BMS, zamontowany na ujemnym zacisku akumulatora, na nowszy używany LR038721 (kosztują około 37 funtów + VAT). Jak dotąd wszystko dobrze. Start/stop wydaje się działać znacznie szybciej niż wcześniej i jak dotąd jeszcze się nie zatrzymał... trzymam kciuki.
 
Miałem problemy z niedziałającym systemem start/stop. Warto kupić skaner, taki jak Autel AP200, który jest genialny i pokaże wyłączenie start/stop w danych na żywo w module GWM (Gateway module).
Początkowo miałem 2 usterki w GWM, które pokazywały się na moim poprzednim skanerze (iCarsoft), ale nie mogłem ich wyczyścić. Ponieważ samochód został niedawno kupiony, zabrałem go z powrotem do dealera, aby sprawdził. Wspomnieli o tych samych usterkach, ale powiedzieli, że nie wpływają one na start/stop i że będę musiał udać się do dealera Land Rovera, aby to sprawdzić (nie sądzę !!). Wtedy kupiłem skaner Autel, ponieważ miał możliwość zresetowania monitora akumulatora. Pozwoliło mi to na wyczyszczenie kodów błędów w module Gateway i zresetowanie QCCM, który kontroluje system HVAC w połączeniu z systemem start/stop w celu zmniejszenia poboru prądu z akumulatora. System start/stop działał wtedy dobrze.
Jednak po kilku miesiącach przestał ponownie działać. Tym razem na skanerze nie było żadnych błędów, więc podejrzewałem, że akumulator może być uszkodzony. Został on należycie wymieniony i zresetowano BMS (monitor akumulatora). System start/stop znów zadziałał... na chwilę.
Po kilku miesiącach, zgadliście, znowu brak start/stop. Podłączyłem skaner (Autel) i w danych na żywo pokazywał wyłączenie jako zbyt niskie natężenie prądu rozruchowego. Nie powinno tak być w przypadku fabrycznie nowego akumulatora, więc podejrzewałem, że BMS może być uszkodzony.
Wymieniłem teraz BMS, zamontowany na ujemnym zacisku akumulatora, na nowszy używany LR038721 (kosztują około 37 funtów + VAT nowe). Jak na razie wszystko dobrze. System start/stop wydaje się działać znacznie szybciej niż wcześniej i jak dotąd jeszcze się nie zatrzymał... trzymam kciuki.
Aktualizacja
Kupiłem AP200, wykonałem serwis BMS, wyczyściłem kody błędów i start/stop zaczął działać od razu.... #success
Dzięki za pomoc dulci2se :)
 
41 - 59 of 59 Posts